Jaha..vad händer en dag som denna?

Ingenting tycks det...har nu varit sjukskriven i 3 dagar och redan uttråkad...:(
Jag som tyckte det skulle vara såå skönt att vara hemma...men det klart det hade ju varit betydligt roligare om man kunde röra sig som man vill...idag har jag riktigt ont i min hand..:(
Känns som det börjat blöda igen...jag kan ju nästan se såret vid tummen och det ser inte såå kul ut...usch!

Men men...jag funderar nu på att ta en promenad och då passa på att går förbi jobbet och lämna sjukintyget...så man har det gjort...

Jag är lite bekymrad över Zisco också...han är inte riktigt sig själv...vill inte riktigt busa eller så...hmm...

Det positiva idag är iaf att det är löning..:) Kanske inte så mycket att hojta över men lite mat kanske man kan få ihop till idag iaf..hehe

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du snart blir bättre i din hand!

2009-01-26 @ 15:01:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Ta HAND om dig...;0)

2009-01-26 @ 18:51:01
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0