Ojoj då...

så sprang visst dagarna iväg utan att jag bloggat...

Det har inte hänt så hemskt mycket här faktiskt...vi hade Steffe här i lördags och det är alltid trevligt... Vi åt taco och spelade nåt golfspel på Wii....jag va skeptiskt till en början men det va faktiskt kul. Jag kom ju inte sist..:)

I söndags va det bara en fika hos min moster som stod på schemat och det va soft.

Men på natten mellan just söndag och måndag blev jag tok illamående...så igår förmiddag höll jag ett hårt tag i toalettstolen om man säger så....blää...:( Det va otroligt länge sen jag va så dålig som igår...sov hela dagen + natten till idag, vaknade vid 12-tiden och nu mår jag betydligt bättre...:)

Så imorgon ska jag jobba igen...


Kommentarer
Postat av: Anita

Blääää...för magsjuka! :O/

2009-01-13 @ 15:43:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Blää, vad äckligt. Stackers dig.

2009-01-13 @ 19:21:02
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0